Whatsapp: 06 - 40 70 91 78

Verzenden & retourneren

Verzendkosten
Bij bestellingen boven de 50 Euro rekenen wij geen verzendkosten (binnen Nederland).
 

Ruilen en retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@fashionmania.nl. Bij iedere order leveren wij standaard een retourformulier.

Hieronder kunt u lezen wat u moet doen om producten te retourneren: 

- Stuur het pakket (in de originele verpakking) met de retourbon ingevuld (binnen 14 dagen na ontvangst) en voldoende gefrankeerd op naar:

FashionMania 
Dr Arienstraat 16

6162 XR Geleen

- Stuur een mailtje naar info@fashionmania.nl en laat weten wat u teruggestuurd heeft.

- Vraag PostNL altijd om een retourbewijs van uw pakket. Bewaar dit bewijs totdat u van ons het betaalde bedrag teruggeboekt hebt gekregen. We adviseren u om het pakket met een track & trace code te versturen; wij zijn niet verantwoordelijk in het geval van verlies of schade.

Voorwaarden van het retourneren: 

- Het product mag niet gedragen, gewassen of gebruikt zijn.
- Oorbellen mogen vanwege hygiene niet geruild worden.
- Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.
Gedurende het transport van de producten zal FashionMania het risico dragen in geval van schade, diefstal of verlies van de producten. Op het moment van retourneren van de producten zal dit risico voor de klant zijn. Als het product buiten deze procedure wordt opgestuurd naar FashionMania, hebben wij het recht om het pakket niet in ontvangst te nemen en terug te sturen.

Bij een retour krijgt u het bedrag van uw order (excl. verzendkosten) terug in de vorm een van een shoptegoed. Dit shoptegoed is 1 jaar geldig. U krijgt hiervoor een gepersonaliseerde code toegestuurd. Dit shoptegoed kunt u besteden bij een nieuwe bestelling. De retourkosten dient u wel zelf te betalen.

Bewaar de bon van uw retour altijd goed, mochten wij vragen hebben over de kosten. 

Het shoptegoed is niet in te wisselen in contanten.

Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fashionmania.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."