Whatsapp: 06 - 40 70 91 78

FAQ



Hoeveel zijn de verzendkosten?
Wanneer je een bestelling doet (binnen Nederland) van minder dan € 60,- dan betaal je € 3,95 aan verzendkosten. Is het bedrag van je bestelling hoger dan € 60,- dan rekenen wij geen verzendkosten.

Hoe werkt het bestelproces?
Bij FashionMania hoef je je niet per se te registreren. Wanneer je op een item klikt waar je geïnteresseerd in bent -en jouw maat is nog op voorraad- dan kun je vervolgens je maat kiezen en het artikel in jouw shoppingbag plaatsen. Je kunt er dan voor kiezen om verder te shoppen of gelijk af te rekenen. Het is altijd mogelijk om je producten uit je shoppingbag te verwijderen of om bijvoorbeeld de maat te veranderen (indien voorradig). Als je klaar bent met shoppen, kies je voor afrekenen. Indien je een kortingscode hebt of een waardebon, kun je dit bij het afrekenen invullen. Dit is de laatste stap van het bestelproces.

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kan bij FashionMania betalen door middel van iDEAL, Paypal, overmaken, Creditcard, Fashion Cheque en Webshop Giftcard. 

Onze bankgegevens:
Bankrekeningnummer: NL49ABNA0545673275, t.n.v.: Buckaroo Online Payment Services

Als je het bedrag van een rekening buiten NL wilt overmaken, maak dan gebruik van de volgende gegevens:
Buckaroo Online Payment Services , Utrecht, Netherlands
BIC-code:  ABNANL2A
IBAN-code: NL49ABNA0545673275
onder vermelding van het nummer uit de bevestigingsmail.

Hoe kan ik een product retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd om een product te retourneren wanneer je niet tevreden bent. Je krijgt nadat wij het product hebben ontvangen het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort op je rekening.

  • Stuur het pakket (het liefst in de originele verpakking) met een printje van de bevestigingsmail/factuur (binnen 14 dagen na ontvangst) en voldoende gefrankeerd naar:
    FashionMania
    Amstelstraat 4
    6163 KA Geleen
  • Stuur een mailtje naar info@fashionmania.nl en laat weten wat je teruggestuurd hebt of geef een reply op de mail die je na je bestelling hebt ontvangen.
  • Vraag PostNL wanneer je het als pakketpost stuurt altijd om een retourbewijs van jouw pakket. Bewaar dit bewijs totdat je van ons het betaalde bedrag teruggeboekt hebt gekregen.
Moet ik de retourkosten zelf betalen?
De kosten voor het retourneren zijn in eerste instantie voor eigen rekening maar we vergoeden de kosten dmv. shoptegoed. Dus eigenlijk betaal je niets voor het retour sturen!
Lees hieronder hoe het werkt:

Bij bestellingen vanaf 17 juli 2013 krijg je, €3,95 terug in de vorm van shoptegoed wanneer je een bestelling plaatst onder de €60.- en €3,95 aan verzendkosten hebt betaald bij FashionMania. Dit shoptegoed is 1 jaar geldig. Je krijgt hiervoor een gepersonaliseerde code toegestuurd. Dit shoptegoed kun je besteden bij een nieuwe bestelling.

Heb je een bestelling geplaatst met een bedrag boven de €60.- en geen verzendkosten betaald, krijg je bij jouw retour de verzendkosten die je hebt betaald terug in de vorm van shoptegoed bij FashionMania. Dit bedrag kan per bestelling verschillen. Bewaar de bon van je retour altijd goed, mochten wij vragen hebben over de kosten. Dit shoptegoed is 1 jaar geldig. Je krijgt hiervoor een gepersonaliseerde code toegestuurd. Dit shoptegoed kun je besteden bij een nieuwe bestelling.
Het shoptegoed is niet in te wisselen in contanten.

Nog even in het kort:
Betaal je €3,95 aan verzendkosten bij je bestelling, dan krijg jij €3,95 shoptegoed.
Betaal je geen verzendkosten bij je bestelling dan krijg je de gemaakte kosten bij jouw retour terug in de vorm van shoptegoed.

Wat zijn de voorwaarden voor retouren?
  • Het product mag niet gedragen, gewassen of gebruikt zijn
  • Oorbellen mogen vanwege hygiene niet geruild worden
  • Producten uit de sale mogen wel geruild worden maar moeten i.p.v. binnen 14 dagen, binnen 7 dagen retour gestuurd worden.
Wat doen wij met jouw contactgegevens?
We gaan zorgvuldig met je registratiegegevens om. We zullen je gegevens nooit aan derden verkopen of ter beschikking stellen. We gebruiken jouw emailadres alleen, wanneer je hier toestemming voor hebt gegeven, voor de nieuwsbrief.

Hoe snel heb ik mijn bestelling?
Binnen Nederland:
Wanneer de betaling succesvol is afgerond en wij hebben de artikelen op voorraad (staat beschreven bij het product) streven we er naar om jouw bestelling dezelfde dag, maar in ieder geval de volgende werkdag, af te leveren bij PostNL. Vaak bezorgt PostNL jouw pakketje de volgende dag al aan huis, meestal duurt dit maximaal 2 dagen.

Buiten Nederland:
Wanneer de betaling succesvol is afgerond, streven we er naar om jouw bestelling dezelfde dag maar in ieder geval de volgende werkdag, af te leveren bij PostNL. Het hangt er vanaf naar wel land de bestelling verstuurd wordt, maar het zal maximaal 14 dagen duren, voordat de bestelling wordt geleverd.
Op de site wordt de mogelijkheid geboden om bij afleveradres desgewenst een ander adres dan je huisadres op te geven.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Als je niet binnen enkele seconden na de bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout gegaan zijn;
  • Je provider ziet onze automatische mailtjes mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd;
  • Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in je e-mail adres;
  • Je hebt na een iDEAL betaling niet op ‘verder’ geklikt.
Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website of stuur een email naar: info@fashionmania.nl

Aanmelden nieuwsbrief
Op de homepage onderin staat een keuze met ‘schrijf je in voor onze nieuwsbrief’. Het enige wat je hoeft te doen is hierop te klikken en je naam en emailadres in te typen. Wij versturen maximaal 4 keer per maand een nieuwsbrief.

Afmelden nieuwsbrief
Meld je af via de nieuwsbrief. Onderaan kun je op de link klikken en je direct uitschrijven. 

Moet ik nog BTW betalen?
Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Iets wat ik graag wil hebben, is uitverkocht
Stuur een link van het product met je maat naar: info@fashionmania.nl. Wij gaan dan hard op zoek om nog net dat leuke item voor je te vinden. Het lukt ons niet altijd, maar we doen zeker altijd hard ons best.

Anders
Heb je nog een vraag die hier niet tussen staat?
Stuur dan een mailtje naar: info@fashionmania.nl